Mijn laatste blog

We wisten dat dit moment zou komen. Mijn laatste blog waarin ik afscheid ga nemen van jullie.


Enkele weken zou het duren zei de dokter. En daar had hij gelijk in. Dit gaan mijn laatste dagen worden op deze mooie aardbol.


Ik heb de meest fantastische jeugd gehad waar we als gezin op terug kunnen kijken. En daarna volgde daar mijn grote liefde Mark. Steun en toeverlaat en rots in de branding. Uiteindelijk werden we ook nog de trotse ouders vanย  jesper. Grote kerel is hij aan het worden, en de liefste op aarde.ย 


De komende dagen ga ik van mijn liefste vriendinnen afscheid nemen. Daarna is het tijd om ons te richten op onze familie. Samen gaan we deze reis afronden. Mooi en waardevol en precies zoals ik het wilde.ย 


Ik wil iedereen bedanken voor de enorme steun die ze ons hebben gegeven. In deze tijden kun je pas echt merken hoeveel mensen om je geven. En dat is enorm merken we.


Mark plaatst op mijn Facebook-pagina de informatie over mijn uitvaart. Dus schrik niet als je ineens nog iets voorbij ziet komen ๐Ÿ˜‰


Het ga jullie goed. Wees lief voor elkaar en jezelf....tot ooit lieverds.