Het is goed mis

Lieve allemaal, m'n hart is gebroken. Vandaag moest ik weer voor controle naar het ziekenhuis. Daar bleken de cijfers zo slecht te zijn dat alle behandelingen stoppen. Knetterhard bericht dat ik niet anders kan brengen maar wel zo snel mogelijk met jullie wil delen. Ik wilde dat dit ons nooit was overkomen, maar helaas is de werkelijkheid heel anders. 


We hebben een goed gesprek gehad met de dokter. De leverwaardes zijn te hoog, de tumormarker stijgt weer en de andere waardes waren geen feest. Rust voor m'n lijf nu dus en geen chemo's meer of andere pillen. 


Hiermee hoop ik de komende tijd weer een beetje op te krabbelen, vocht kwijt te raken en zo de mogelijkheid krijg om weer wat meer te kunnen.


Hoe lang die tijd is kon de dokter niet precies zeggen. Maar maanden moeten we niet aan denken, eerder weken. Intens verdrietig maar strijdlustig om te laten zien dat dokter hier dan een keertje naast zit en er nog een mooie zomer van te maken. 


Dikke knuffel van mij