Dag 2021, hallo 2022

2021 gaan we fantastisch afsluiten. En wat een feest is dat! Ik heb net weer te horen gekregen hoe de chemo werkt. En dat gaat als een speer! Alle cijfers gaan de goeie kant op en sommige zijn zelfs weer zoals ze bij normale mensen zijn. Uitstekende berichten wat ons betreft. Hoe anders zag dat er half oktober uit. 


Half oktober waren de donderwolken vrij groot en niet echt hoopvol. In het ziekenhuis opgenomen worden met een lichaam dat niet goed meer werkt was een grote schok. Zoals we later begrepen van de oncoloog stond m'n lever op het punt van stoppen met werken. Ik was mezelf blijkbaar aan het vergiftigen. Gelukkig krabbelde ik toch ook weer op. Langzaam maar gestaag ging het weer beter en kon ik weer meer.


Met als resultaat dat ik me nu fris en fruitig voel,  energie voor 10 heb en af en toe gezellig weer wat aan het werk ben. Leuke dingen doen, zwemmen, korte tripjes weg noem maar op. Alles kan weer!


We gaan vol goeie moed en positiviteit het nieuwe jaar in. Op naar nog meer leuke dingen! We wensen iedereen een hele mooie jaarwisseling en veel geluk en liefde in het komende jaar.