Schouders eronder en gaan

Vanmorgen was het weer zover. Een ritje naar het AVL om te horen of de capecitabine z'n werk doet. Het werd een soort van gelijkspel uitslag. 


Op de scan was er geen groei te zien van de uitzaaiingen. Ook is er geen activiteit op andere plekken te zien. Leverwaardes waren ook gezakt. Maar er was geen duidelijke afname te zien bij de uitzaaiingen die er wel zijn. En dat was eigenlijk wel de bedoeling. 


Omdat ik me zo goed voel, geen last van bijwerkingen heb, de cijfers en plaatjes van de onderzoeken een relatief stabiel beeld laten zien en ik duidelijk maakte dat ik nog niet wil stoppen met deze medicatie mag ik het nog een kans geven. Wel met de voorwaarde dat de dosis omhoog gaat. Voor mij geen probleem aangezien ik het goed verdraag.


Alvast ook even een blik in de toekomst geworpen. Wat staat er nog op de plank bijvoorbeeld? Er zijn er nog een aantal chemo's die ik kan gebruiken. Maar sinds kort is er ook nog een nieuwe hormoontherapie beschikbaar gekomen die voor mij zou kunnen werken. Nu nog niet aan de orde, maar dat gaf ook weer wat meer vertrouwen. Er is dus zeker ontwikkeling op het gebied van behandeling. 


Voortvarend dus weer vooruit. Komende zaterdag mogen we ons trouwens weer melden in het AVL voor de 2e vaccinatie. Dan is dat ook helemaal compleet. 

Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Anneke van der Toorn. (donderdag, 25 maart 2021 14:59)

    oh meid wat heb je veel te verduren en wat mooi dat er een zekere stabiliteit wordt gekregen. ook al kun je weinig meer dan volhouden vertrouwen en hopen !! ga ervoor !! petje af!!!�

  • #2

    Uschi Smit (donderdag, 25 maart 2021 19:20)

    Lieve Deb,
    Ik ben heel blij dat je zo weinig
    Bijwerkingen hebt en je je goed
    Voelt��❤️
    Ik hoop dat je met de nieuwe
    Hormoontherapie straks nog meer vooruitgang ziet. Heel veel liefs van ons allemaal❤️❤️❤️

  • #3

    Corrie mulder (donderdag, 25 maart 2021 23:03)

    Wat fijn dat het stabiel is op het moment ,ga er voor je bent een sterk persoon . We duimen ervoor en er komt weer een mooi seizoen aan .

  • #4

    Eugen (vrijdag, 26 maart 2021 07:45)

    Succes en sterkte topper!
    Just do it!

  • #5

    Aad en Riet uit Woerden (vrijdag, 26 maart 2021 09:21)

    Lieve Deb, .. diepe waardering voor jou tomeloze veerkracht !! .. dat zal zich in de nabije toekomst beslist vertalen in een echt positieve wending .. je bent een kanjer !!!

  • #6

    gert en marianne groot (vrijdag, 26 maart 2021 10:07)

    Fijn dat het stabiel is !!

  • #7

    Carla Molenaar (zaterdag, 27 maart 2021 10:08)

    Sterke vrouw �