Een tijd geleden

Hmmm ik zie dat ik al een tijd niets heb laten horen. Dat merkte ik stiekem ook wel een beetje aan de vele vragen die ik kreeg. Wat trouwens heel lief is als mensen even informeren naar de stand van zaken. Maar de reden dat het een beetje stil is vooral heel positief. 


De pillen die ik nu sinds half maart van dit jaar slik, werken nog steeds als een tierelier. Vandaag heb ik weer een controle gehad en ook die was weer helemaal goed. Over 2 maanden hoef ik pas weer terug naar het ziekenhuis voor een check. Door deze goede berichten ben ik niet zo bezig met "ziek zijn". 


En wat doe je dan met al die tijd dat je niet bezig hoeft te zijn met ziekenhuizen en dokter? Niet zoveel anders dan de rest van jullie. Ik werk, sport en probeer zo nu en dan wat leuks te doen. Alleen dat laatste is natuurlijk niet zo makkelijk met alle regels waar we ons allemaal aan moeten houden. 


Maar het is niet anders, dus maak je er maar het beste van. Want binnen de regels is er best iets mogelijk. Je moet het alleen wel even regelen. Dus genoeg gezelligheid met lunches, tapasavondjes, koffiemomentjes en onverwachte borrels. 


Over 2 weken vieren zus en ik onze 40ste verjaardag. Het plan was om een groot feest te geven. Maar wat in het vat zit verzuurt niet, dus die vieren we komende zomer wel!


Goed...tot zover de update. We gaan snel door naar 2021 waar we deze goeie lijn gewoon doorzetten. Wees lief voor elkaar en voor jezelf!