Zomertijd

Liggend in het zonnetje bij onze caravan dacht ik dat het wel weer eens tijd was voor een update. (Ja op het eiland is het altijd mooi weer) Een goeie update!


Sinds maart dit jaar ben ik gestopt met de chemo. Die had heel goed werk verricht waardoor ik even op adem kon komen. Alleen stoppen met iets dat goed werkt en overstappen op nieuwe medicijnen was best spannend. Maar ook deze pillen werken weer goed. De bloeduitslagen waren iedere maand weer positief en ook de scan van afgelopen maand liet zien dat er geen groei is, alles stabiel blijft en sommige plekjes zelfs iets kleiner zijn geworden. Dit bij elkaar zorgt ervoor dat ik pas in september weer terug moet komen in het ziekenhuis.


Tijd voor de zomer dus. Tijd om nu echt leuke dingen te doen. En dat gaat steeds beter. De 20 kg vocht die ik van de chemo had gekregen begint meer en meer op te lossen. Inmiddels ben ik een kilo of 13 kwijt. En dat merk je. Niet alleen aan de kleding, maar ook aan hoe ik weer kan bewegen. Dat maakt alles een stuk makkelijker.  


De afgelopen maanden hebben we veel tijd doorgebracht op De Woude. Lekker veel buiten en een hoop gezelligheid doet een mens goed. Dat zorgt er nu voor dat ik ook qua werk weer normaal begin te worden. Ik ben nog aan het opbouwen maar na de zomervakantie ga ik toch echt weer de uren werken die ik voorheen ook werkte. 


Maar eerst tijd voor vakantie. De komende 3 weken gaan we alleen maar leuke dingen doen. Met z'n drietjes, met familie, vrienden en als afsluiter het waterpolokamp voor de jeugd van de leukste club van Nederland. Zo blij dat dit doorgaat en ik daardoor 4 dagen mee kan als leiding en kan zien hoe leuk Jesper het tijdens deze dagen heeft. Een jaar overslaan was eigenlijk de planning ivm corona, maar een jaar is best lang. Geen idee hoe het dan allemaal gaat. Maar dat is niet aan de orde gelukkig. 


Fijne zomer allemaal!