Lekker dan

Chemo klaar en leuke dingen doen. Althans dat was mijn planning. Maar helaas gooit corona roet in het eten. Niet dat ik corona heb, maar eindelijk weer een keer gezellig op stap met vriendinnen zit er niet in. Helaas pindakaas.


Naar goed de chemo is dus even klaar. Dat wil zeggen dat het goed heeft gewerkt. De situatie bij mij is nu stabiel. Geen groei, niets erbij en bloedwaardes ook netjes. Deze uitslag en het feit dat ik echt even moest  bijkomen van 16 chemokuren, zorgt ervoor dat ik nu weer terug ben op hormoonpillen. Ik heb net de uitslag gehad van hoe de pillen na een maandje slikken hun werk doen. Dat is gelukkig goed! Alle bloedwaardes laten ziet dat ik de pillen goed verdraag. Ook is de tumormarker stabiel gebleven. Dat geeft vooral veel vertrouwen. Bij de vorige pillen die ik slikte was dat namelijk niet het geval. 


De hoop is dat deze pillen een hele tijd hun werk doen. Dat geeft mij namelijk tijd om weer op te krabbelen, en leuke dingen te gaan doen.


Ondanks de hele toestand met corona maken we er het beste van. We zijn sinds het mooie weer ons land in een stralend zonnetje zet, vertrokken naar ons vakantieparadijs op De Woude. Iedereen hier is keurig op afstand maar je ziet nog wat gebeuren, waardoor de wereld niet zo eenzaam is. We blijven hier dus maar lekker wonen.  


Wees lief voor elkaar en blijf gezond 😘