Weer een tik

Soms krijg je een enorme klapper te verwerken. Dit was voor ons vorig jaar toen we kregen te horen dat ik niet meer beter zou gaan worden. Gister kregen we helaas weer een enorme tik.


De pillen die ik nu sinds juni slik werken niet. Op de laatste scan was te zien dat de tumoren in mijn lever weer groter zijn geworden en daarnaast ook weer wat kleine plekjes bij zijn gekomen. Ontzettend klote natuurlijk. 


Het plan is om nu weer met chemo te beginnen. Een andere soort dan die van vorig jaar, aangezien die niet werkte.


De chemo start waarschijnlijk volgende week al. De planning is om deze nu 12 keer te krijgen, iedere week 1 kuur. Een heftig vooruitzicht. Maar volgens mijn arts is deze soort wat beter te verwerken dan de vorige keer. 


Wanneer ik precies ga beginnen weet ik niet. Ook weet ik niet wat het met me gaat doen. Wat kan ik nog? Wat doet het met m'n lijf? M'n smaak? Gaat dit dan wel werken? Genoeg vragen dus.....we gaan het weer meemaken.