Goede berichten

Begin januari was het eindelijk tijd om weer een scan te maken. De scans moesten laten zien of de hormoonpillen die ik slik hun werk doen. Na een weekje wachten kregen we de uitslag te horen. Er zijn geen tumoren bijgekomen, ze zijn niet groter geworden en sommige die er al zaten zijn zelfs kleiner geworden. De beste uitslag die ik kon krijgen! Dokter tevreden en voor mij een bevestiging van wat ik al voelde. Het geeft mij weer een beetje het vertrouwen in m'n lichaam terug. Dat was ik sinds juni best een beetje kwijt. 


Ik merk dat het voor Mark, mijn (schoon)familie en vrienden ook prettig is om die bevestiging te krijgen. Want als zij vragen hoe het gaat, dan horen ze bijna altijd dat ik me net zo voel als voor ik ziek werd. Ziek voel ik me ook niet. En de cijfers (van m'n bloed) en plaatjes van de scan helpen hier dus ook bij.


Lekker zo doorgaan dus!