So far so good

Het gaat best lekker met me. Gister mocht ik voor het eerst voor controle naar het ziekenhuis. En dat ging best lekker. Alle bloedwaardes waren goed. De pillen doen hun werk dus. En dat is best prettig om te horen. Ik voel me namelijk wel heel erg goed, maar een bevestiging daarvan is dan best prettig.


Alles gaat dus gewoon door. Lekker hard aan de klus met een superleuk team voor de landelijke intocht van sinterklaas, de waterpolopupillen iedere week weer meer leren, zelf een partijtje ballen en heel veel andere leuke dingen die volle vaart door gaan.


1 van die dingen was een heerlijke vakantie met Mark en Jesper. Deze zomer hebben we daar helemaal geen tijd voor gehad vanwege de chemo die ik toen kreeg. En dat is best lekker om dan even met je snoet in het zonnetje te zitten.


Voor nu moet ik dus vrolijk de hormoonpillen blijven slikken en dan half januari onder de scan om te kijken of de groei van de verschillende tumoren ook echt stil is gezet. Dat lijkt er nu wel op als je het bloed bekijkt, maar de plaatjes kunnen dat pas echt bevestigingen.