Korte update

Even een korte update. Zonder blog deze keer want ik denk dat de website wat last van de warmte heeft.

De 2e kuur zit erin en doet goed z'n werk. Zaterdag was ik echt helemaal kapot, maar vandaag krabbel ik wel weer op.

 

M'n haar begon zachtjes aan los te laten dus heb ik met behulp van m'n lieve kapster en ondersteuning van de 2 grootste kanjers in mijn leven m'n haar afgeschoren. Een raar moment met een lach en een traan. Nog een paar dagen met een G.I. Jane kapsel en dan zullen de laatste haartjes m'n hoofd tijdelijk verlaten.

Verder gaat ons leven redelijk z'n gangetje. Af en toe werken, sporten en toch nog een mini-vakantie in het vooruitzicht. En voor het eerst de kermis op De Woude meegemaakt. Groot feest op het gezelligste eiland van het Alkmaardermeer. Volgend jaar sluit ik aan met een biertje.